Hívások indítása, fogadása

Amennyiben a levélértesítés sikertelen, vagy Megbízónk kintlévőségének rendezése nem, vagy csak részben történt meg, telefonon keresztül keresik meg szakképzett, magas kommunikációs tudással rendelkező kollégáink adósait. Ezáltal a tartozással kapcsolatos minden momentumot képesek vagyunk néhány hívásból tisztázni és pontos tájékoztatást adni az adósságba esett szervezetek, személyek részére, ami minimálisra csökkenti üzletfelünk kinnlevőség-állományát.
Telefonközpontunk munkaidőben és munkaidőn kívül is képes fogadni a késedelmesen fizető ügyfelek hívását, így biztosítva a könnyebb ügyrendezést, javítva az elérhetőségi mutatókat.

Minden, az adóssal történő kapcsolatfelvétel során Megbízónk érdekeit tartjuk szem előtt és arra törekszünk, hogy a lehető legkevesebb költséggel és időráfordítással a legjobb eredményt érjük el.